ZAMÓWIENIA
Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową – informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki. Przygotowanie i nadanie paczki do 7 dni roboczych. Najczęściej jednak to 1-2 dni robocze.
Czy mogę zwrócić towar?
Tak, jeśli chcesz zwrócić produkt lub całe zakupy możesz to zrobić w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia. Wydłużyliśmy okres zwrotu, by zakupy były bezpieczne i przyjemne.
O chęci zwrotu poinformuj nas najlepiej drogą mailowo na adres: kontakt@crisscross.pl
Następnie wyślij zwracany towar na adres:
Studio RENDERIT
Ul. Bolkowska 1c
01-466 Warszawa
Aby cała procedura przebiegła sprawnie dołącz do paczki wypełniony formularz odstąpienia od umowy który znajduje się w regulaminie sklepu.
O chęci zwrotu poinformuj nas najlepiej drogą mailowo na adres: kontakt@crisscross.pl
Następnie wyślij zwracany towar na adres:
Studio RENDERIT
Ul. Bolkowska 1c
01-466 Warszawa
Aby cała procedura przebiegła sprawnie dołącz do paczki wypełniony formularz odstąpienia od umowy który znajduje się w regulaminie sklepu.
Czy odesłanie towaru odbywa się na mój koszt?
Nie. W przypadku zwrotu towaru do naszego magazynu, koszt przesyłki leży po stronie Sklepu.
W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew .
Jak mogę zgłosić reklamację?
Jeśli otrzymany produkt posiada wadę (na przykład jest uszkodzony), masz prawo zgłoszenia reklamacji. Skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta mailowo pod adresem kontakt@crisscross.pl podając:
– numer zamówienia, w którym znajdował się wadliwy produkt
– krótki opis wady reklamowanego produktu lub zdjęcie, na którym widoczna będzie wada produktu (nieobowiązkowe)
– żądanie reklamacyjne (obniżenie ceny, naprawa, zwrot środków, wymiana na nowy produkt wolny od wad).
Zostanie ona przyjęta i rozpatrzona w terminie 14 dni od zgłoszenia. Reklamację możesz również złożyć w inny dowolny sposób (np. pisemnie) podając wypełniony formularz reklamacji dostępny w regulaminie sklepu.
WYSYŁKA I DOSTAWA
Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Obecnie oferujemy dostawę zamówień na terenie Polski.
Jakie są koszty dostawy paczki?
Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy: Kurier/Paczkomaty InPost/Poczta Polska. Zasady naliczania opłat znaleźć można w zakładce „czas i koszty dostawy”.
PŁATNOŚCI
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Klient może dokonać zapłaty w jeden z następujących sposobów:
1) on-line za pomocą Przelewy24
2) przelewem, na rachunek bankowy Sklepu
3) płatność przy odbiorze.
Dane do przelewu:
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości “Twój StartUp”
Ul. Żurawia 6/12/766
00-503 Warszawa
Nr konta bankowego: 05 1140 0026 0000 5433 5900 7663
1) on-line za pomocą Przelewy24
2) przelewem, na rachunek bankowy Sklepu
3) płatność przy odbiorze.
Dane do przelewu:
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości “Twój StartUp”
Ul. Żurawia 6/12/766
00-503 Warszawa
Nr konta bankowego: 05 1140 0026 0000 5433 5900 7663
PRODUKTY
W jaki sposób mogę sprawdzić rozmiar noszonych przeze mnie ubrań?
Zachęcamy do skorzystania z tabeli rozmiarów dostępnej na karcie każdego produktu.